تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال 49 اینچ مدل 49P3CF
نوشته شده توسط : entekhabcenter14

 

 TCLL 5-min

 

 

 

تلویزیون های LED تی سی ال 

با کمک آخرین فناوری های کیفیت تصویر ، به شما بالاترین وضوح تصویر را ارائه میدهد. تلویزیون های ال ای دی تی سی ال به شما این امکان را میدهد که تصاویر را با کیفیت فوق العاده مشاهده کنید. این تلویزیون ها با طراحی فوق باریک و حرفه ای ، به زیبایی محیط پیرامون خود می افزاید همچنین با کیفیت تصویر بسیار بالا و سیستم های صوتی قدرتمند، دنیای مجازی را به واقعیت تبدیل میکند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TCLP3CF 1-min-min

 

 

 

 

 

 

 

 

تلویزیون ال ای دی TCL مدل P3CF  با سایز 49" یکی از جدیدترین محصولات این شرکت خوشنام بوده و  پاسخ‌گوی نیاز بسیاری از کاربران حرفه‌ای است. حداکثر کیفیت‌تصویر این تلویزیون FULL HD با رزولوشن 1080 × 1920 پیکسلی است.درنتیجه می‌توانید فیلم‌های با کیفیت را روی این تلویزیون ال ای دی مشاهده کنید و از کیفیت‌تصویری فوق‌العاده لذت ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TCLP3CF 4-min

 

 

 

 


Curved Screen

 

طراحی منحنی صفحه نمایش تلویزیون ال ای دی تی سی ال  شبیه به ساختار چشم انسان است که کمک می کند مقاومت چشم کمتر شده و تماشای راحت تر و سالم تری را ایجاد می کند. همچنین میدان وسیعتری از نمایش دریافت شده و زاویه دید وسیع تر و موثرتر خواهد بود.علاوه بر آن تلویزیون های دارای صفحه نمایش منحنی ، ظاهری زیبا تر و جذاب تر دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TCLP3CF 1-min

 

 

 

 

 

Slim design

 

طراحی فوق باریک این مدل از تلویزیون ال ای دی تی سی ال باعث می شود این محصول زیبایی منحصر به فردی به محیط اطراف خود ببخشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TCLP3CF 2-min

 

 

 

 

 

 

Metal frame

 

بدنه فلزی فوق العاده زیبای این مدل از ال ای دی تی سی ال علاوه بر جلب توجه و زیبایی باعت مقاوم شدن تلویزیون در برابر حرارت می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TCCL 2-min

 

 

 

 

 

 

 

 

FULL HD

 

Full High Definition با قابلیت نمایش رزولوشن 1080x1920 (نمایش حدود 2 میلیون پیكسل) به كاربران این امكان را می‌دهد تا تصویری با جزییات كامل و وضوح تصویری بسیار مطلوب را تجربه كنند.ال ای دی تی سی ال با تصویری فوق العاده شما را به تماشای با کیفیت و زیبای فیلم ها دعوت می کتد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال 49 اینچ مدل 49S4910

 

 

 

 

 

 

 

 


android

سیستم عامل طراحی شده در این محصول شرکت تی سی ال همانند  گوشی های هوشمند ، تبلت و تلویزیون های هوشمند است که توسط آن می توانید برنامه های مختلف را در آن نصب و از آنها استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DVB-T2 Logo-min

 

 

DVB-T2

 

DVB-T2 پیشرفته ترین سیستم گیرنده دیجیتال زمینی دنیاست که در این مدل از تلویزیون ال ای دی تی سی ال بکار گرفته شده است، که دارای ساختار پایدار، قابلیت ها و انعطاف بیشتری نسبت به سایر سیستمهای دیجیتال است و همچنین از سسیستم های SD,HD, UHD, Mobile TV پشتیبانی می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 بهترین انتخاب


فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر محصولات خود را با مناسب ترین قیمت در مقایسه با سایت های فروش لوازم خانگی مشابه عرضه می کند. این فروشگاه اینترنتی نمایندگی رسمی لوازم خانگی TCL نیز میباشد و به خریداران محترم اطمینان کامل از خدمات پس از فروش می دهد.

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال 49 اینچ مدل 49S4910

 





:: برچسب‌ها: تی سی ال، ال ای دی تی سی ال، قیمت ال ای دی تی سی ال، بهترین قیمت ال ای دی تی سی ال، نمایندگی تی سی ال ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: